wtorek, 6 listopada 2012

Co pomaga na bliznę po cesarskim cięciu?

Tydzień po operacji pojechałam na ściągnięcie szwów. Nie bolało! Lekarz polecił stosowanie plastrów silikonowych na blizny pooperacyjne. Powiedział, że blizna może nawet zupełnie zniknąć (?). I że jeden taki plaster można ciąć i używać kilka razy. Sprawdziłam w aptece...

PLASTRY SUTRICON silikonowe na blizny 5 sztuk - cena około 120 zł. Chyba oszaleli. A jeśli to nie zadziała???

Po rozmowie z koleżanką farmaceutką doszłam do wniosku, że:
- należy znaleźć aptekę, gdzie sprzedadzą mi jedną sztukę, a nie całe opakowanie (cena odpowiednio około 25 zł),
- plastry są szerokie, 5 cm na 30 cm, więc jeden starczy na co najmniej 3 razy,
- trzeba taki plaster pociąć, jeden plaster można trzymać 5 dni (ewentualnie ściągać do mycia), poużywać i jeśli faktycznie będzie widać postęp, dokupić kolejny.

Tak zrobiłam. Mija pierwszy tydzień z plastrem. Za wcześniej, aby coś powiedzieć, ale blizna nie wygląda źle.
PLASTRY SUTRICON silikonowe na blizny 5 sztuk - cena około 120 zł.
Ciekawe, czy zadziałają...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz