czwartek, 22 listopada 2012

Po czym poznać, że niemowlak nie dojada?

Czy mam wystarczającą ilość mleka? Kolejne pytanie, na które nie mam odpowiedzi.

Podejrzewam, że Mały nie dojada. Dużo płacze, a przy piersi zawsze się uspokaja. Karmię go jakieś 15 minut z jednej i 10 minut z drugiej.  Rano je czasem nawet do 1,5 godziny, w południe jest normalnie, z kolei wieczorem po kąpieli już dwa razy wydawało mi się, że mleka zabrakło. Dorobiliśmy pół porcji mieszanki (45 ml). Zjadł i zasnął. Spał do 3.

Czekam na poniedziałkową wizytę u pediatry i na ważenie. Najważniejsze pytanie, czy dobrze przybiera na wadze...

Być może kupimy  wagę... Do tej pory się nie zdecydowałam, bo nie chciałam przesadzać... Nie chciałam być tą nadgorliwą matką, która kupuje wszystkie możliwe sprzęty... Ale teraz zaczynam się poważnie zastanawiać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz